اس ام اس خیانت
جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ساعت 22:6 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

محبت چشمه ایست از جنس نور / هم ارادت هم سلام از راه دور .

کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی / این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی .

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم ، تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی !

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار جدید
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, ساعت 23:43 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

غم از چشم قشنگت دور باشد / دلت غرق امید و نور باشد / نبینی روز بد ای بهتر از جان / الهی دشمنت رنجور باشد . تو مغازه ی قلبم تنها گلی هستی که روش نوشتم دست نزنید ، فروشی نیست ! گرچه محروم از طواف کعبه ی کوی توام / هر کجا هستم به جان دل دعا گوی توام . اونی که آدما را خیلی عزیز میکنه ، شادی دیدارشون نیست ، غم ندیدنشونه ! خون ما از خون دیگر عاشقان رنگین تر است / گاه یک دشنام از صدها دعا شیرین تر است

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

بس که دلتنگم اگر گریه کنم میگویند / قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد . عشق من ، با تو نگاهم زیباست / ابرهای تیره ی غم رسواست / شعر و غزل بهانه اند که بگویم / آری ، بی تو دلم تنهاست . کاش میشد تو روزگارت ، تو بهار موندگارت / میون این همه یارت ، من بشم دار و ندارت . من تمام ناتمام توام ، ناتمام تمام من کجایی ؟ پس شاخه های یاس و مریم فرق دارند / آری اگر بسیار اگر کم فرق دارند / شادم تصور میکنی وقتی ندانی / لبخندهای شادی و غم فرق دارند .

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, ساعت 11:48 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عشق من ، با تو نگاهم زیباست / ابرهای تیره ی غم رسواست / شعر و غزل بهانه اند که بگویم / آری ، بی تو دلم تنهاست .

کاش میشد تو روزگارت ، تو بهار موندگارت / میون این همه یارت ، من بشم دار و ندارت .

من تمام ناتمام توام ، ناتمام تمام من کجایی ؟

پس شاخه های یاس و مریم فرق دارند / آری اگر بسیار اگر کم فرق دارند / شادم تصور میکنی وقتی ندانی / لبخندهای شادی و غم فرق دارند .

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین و دلشکسته
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, ساعت 12:8 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

تا زنده ای دنیا عزیز است / تا زنده ای دنیای من باش / در ظلمت سرد زمانه / خورشید بی همتای من باش . من از می چشمان سیاهت مستم / گفتم بنویسم که به یادت هستم . اس ام اس غمگین در مسلک ما معنی پرواز چنین است / با بال شکسته به هوای تو پریدن . من آنقدر دوستت دارم که اگر از پریشانی یک لحظه دوست داشتنم آگاه بودی ، تمام لحظه های عمرت برایم می گریستی . اگه دیدی یه روزی از قلبت دود بلند شد نترس ! اون منم که معتاد محبتت شدم . آسمان فرصت پرواز بلندیست ولی / قصه اینست چه اندازه کبوتر باشی . یه حساب در بانک مهر و صفا باز کن تا من میلیون ها بوسه به حسابت واریز کنم ، یادت نره حساب جاری باز کنی ! دیدن عکست تمام سهم من است از “تو” آن را هم جیره بندی کرده ام تا مبادا توقعش زیاد شود دل است دیگر … ممکن است فردا خودت را از من بخواهد

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین 93
سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, ساعت 3:47 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

آسمان فرصت پرواز بلندیست ولی / قصه اینست چه اندازه کبوتر باشی .

یه حساب در بانک مهر و صفا باز کن تا من میلیون ها بوسه به حسابت واریز کنم ، یادت نره حساب جاری باز کنی !

دیدن عکست تمام سهم من است از “تو”
آن را هم جیره بندی کرده ام تا مبادا توقعش زیاد شود
دل است دیگر …
ممکن است فردا خودت را از من بخواهد

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی عاشقانه
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ساعت 10:23 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عشق بر شانه هم چیدن چندین سنگ است / گاه می ماند و ناگاه بهم می ریزد / هرچه را عقل به یک عمر به دست آورده است اس ام اس دلتنگی این پیام فقط جهت زدن حاضری در دفتر رفاقت بود تا بدونی بیادتم . هزار گل تقدیم به آیینه ی شکسته ای که هزار بار لبخند شما را تکرار می کند . ما در قفس عمر چه بیگانه نشستیم / بر خاک در یار چه مستانه نشستیم / در هر دو جهان عایدمان چشم تری شد / بس منتظر یار که جانانه نشستیم . عالمی خوشتر از آن نیست که من باشم و دوست / این بهشتی است که در عالم امکان من است . گغریبه در حال عبور از جاده ای بی انتها بود و زیر لب با خود می گفت : جاده ی بیچاره ، تو هیچوقت معنای عشق را نخواهی فهمید به سلام ها دل نمی بندم ، از خداحافظی ها غمگین نمی شوم ، دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه . خدایا اگر سوزم سزا باشد / اگر دردم دوا باشد / ازین بدتر کجا باشد / که من از یارم جدا باشم . زندگی نیست به جز عشق ، به جز حرف محبت به کسی / ورنه هر خار و خسی زندگی کرده بسی .

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی احساسی
یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, ساعت 22:14 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

به سلام ها دل نمی بندم ، از خداحافظی ها غمگین نمی شوم ، دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه .

خدایا اگر سوزم سزا باشد / اگر دردم دوا باشد / ازین بدتر کجا باشد / که من از یارم جدا باشم .

زندگی نیست به جز عشق ، به جز حرف محبت به کسی / ورنه هر خار و خسی زندگی کرده بسی .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه 93
شنبه 21 تير 1393برچسب:, ساعت 10:4 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

این جهان و آن جهان هر چی هست / عاشقان را روی معشوق است و بس / گر نباشد قبله ی عالم مرا / قبله ی من کوی معشوق است و بس . مثل آتیش تو صحرا / یا که طوفان تو دریا / مثل ظلمت توی شب ها / جون به لب موندم و تنها . مهربانی تزئین لحظه هاست ، برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم شعر عاشقانه چون چشمه می جوشد چشمانم / تو ز من چه میدانی من ز تو . امروز که به سختی گذشت ، بدون تو فردا رو چه جور بگذرانم خدا می داند ! هیچ وقت نخواهم که یادت از خاطرم محو شود ، زیرا یادت هم مثل عسل شیرین است . تو بارانی من باران پرستم / تو دریایی من امواج تو هستم / اگر روزی بپرسی باز گویم / تو من هستی و من نقش تو هستم .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 23:43 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

منطق عشق منطق عشق ، منطق دلیل و برهان نیست ، منطق صغری و کبری نیست ، منطق علت و معلول نیست ، منطق عاشق و معشوق است ، منطق امید و آروز ، منطقی که فقط عشاق به آن استناد می کنند و عقلا به مضحکه بر مجلس عقل ، و من بر همان منطق تو را می پرستم و می ستایم .

بهترین ترانه رو من از چشمای تو می سازم / تو قمار زندگیمون تو نباشی من می بازم / با تو من مالک دنیام / بی خیال غربت غم بی خیال نور فردام .

برچسب‌ها:

متن های بسیار زیبا
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 13:50 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

سرزنشم مکن اگر از همه پا کشیده ام ، طبع لطیف آدمی ، با همه سر نمی کند . به لبهایم مزن قفل خاموشی که در دل قصه ای نا گفته دارم / ز پایم باز کن این بند گران را که از این سودا دلی آشفته دارم . طوفان با همه ی شدت خود به ساحل و آرامش منتهی می شود و حتی در بحبوحه ی شدت خود در جستجوی آرامش است ، من نیز همه ی عصیانم به عشق تو ختم می شود و یگانه فریاد درونم این است که تو را ، تنها تو را ! متن های زیبا آره زندگیم همینه ! دیگه چاره ای ندارم ! صبح تا شب این شده کارم ، یا تو باشی و بخندم یا نباشی و ببارم . من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام / من بنای آرزوها را زهم پاشیده ام / آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام / در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام . فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست / اما حیف این تازه اول یک زندگیست / زندگی چیزیست شبیه یک حباب / عشق آبادیه زیبایی در سراب / فاصله با آرزوهای ما چه کرد / کاش میشد در عاشقی هم توبه کرد .

برچسب‌ها:

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
 
دیگر موارد